Vstoupili jste do „knihovny výukových objektů", souboru výukových materiálů podporujících individuální i skupinovou práci s ICT. V tabulce naleznete výběr nejzajímavějších interaktivních prezentací, testů, kvízů a pracovních listů, které umožní rozšířit vaší výuku. Knihovna je řazena dle zvoleného tématu.
Název | Autor | Licence | Popis | Skupina | Ke stažení |
Půda - test | Mgr. Miroslav Pichert | SMART Notebook | Materiál je urcen k opakování tématu; Je vhodné jej zaradit na konci teoretické i praktické složky vyučovacích hodin; jde o jednoduchý test pro žáky; spadá pod předměty Přírodopis/biologie | 2. stupeň ZŠ - 6. ročník | .notebook |
Půda - kvíz | Ing. Michal Pešta | SMART Notebook | Výukový materiál zpracovaný v rámci OP VK; je určen k seznámení s druhy půdy, se složením půdy a využíváním půdy; vzdělávací oblast Člověk a svět práce; vzdělávací obor Pracovní činnosti | 2. stupeň ZŠ | .notebook |
Zemědělství | Mgr. Alexandra Blažková | SMART Notebook | Výukový materiál zpracovaný v rámci OP VK; žáci si osvojí základní znalosti zemědělství ČR; spadá pod předměty Zeměpis / geografie | 2. stupeň ZŠ - 8. ročník | .notebook |
Modelování zemského povrchu | Mgr. Jiří Pletka | SMART Notebook | Výukový materiál zpracován v projektu v OP VK; procvičování vnitřních a vnějších činitelů, kteří utvářejí zemský povrch. Krajina, příroda, litosféra, vnitřní geologický činitel, vnější geologický činitel, delta, atol, duna, vrchovina | 2. stupeň ZŠ - 6. ročník | .notebook |
Zemský povrch | Mgr. Alice Vosátková | Creative Commons CC-BY-NC-SA | Výukový materiál je určen k procvičení, zopakování a utřídění základních zeměpisných pojmů a zajímavostí z učiva o zemském povrchu. Žáci samostatně pracují s učebnicemi, svými poznámkami a atlasy světa. Informace si mohou vyhledávat i na internetu. | 2. stupeň ZŠ - 6. ročník ZŠ | .ppt |
Závislost člověka na půdě | Mgr. Dagmar Suchá | Creative Commons CC-BY-NC-SA | Pracovní list, který umožňuje žákům pracovat s definovanými potravinami (stříhání na kartičky, vybarvování) - žáci uvedené potraviny rozdělují na ty, které jsou svou produkcí závislé na půdě, a na ty, které půdu nepotřebují; následně diskutují | 2. stupeň ZŠ | .doc |
Půdy | Mgr. Tomáš Sobotka | Creative Commons CC-BY-NC-SA | Prezentace podává základní přehled týkající se tématu půdy. Závěr prezentace obsahuje otázky ke zopakování. porovná význam půdotvorných činitelů pro vznik půdy, rozlišuje hlavní půdní typy a půdní druhy v naší přírodě | 2. stupeň ZŠ | .ppt |